Achtklapper voor het tweede

8 april 2017 14:30

Rozema, J.W.

Onbekend

We begonnen net als vorige week heel fel aan de wedstrijd. Dit resulteerde in fouten van Kloetinge waardoor Jurian 1-0 kon maken.

Hetzelfde gebeurde 3 minuten later toen Jerzy min of meer uit buitenspelpositie profiteerde en 2-0 maakte. 3-0 werd het door Martien, die de bal in de hoek schoof na een mooie actie. Net voor rust werd het pas 4-0 na een lange tijd van onrustigheid. Een mooie aanval via Michey en Pieter over de rechterflank zorgde na een goede voorzet van Pieter voor een doelpunt van Jurian.

Na rust een slordig nieuwdorp. Nadat de 2 wissels hadden plaatsgevonden ging Nieuwdorp voor een hogere uitslag. Jurian maakte zijn derde. Pieter schoot de 6-0 mooi binnen vanaf 20 meter.  Pascal deed in de rebound goed mee door 7-0 te maken en 8-0 werd het door Jerzy, die ook al de assists op de 5e en 6e treffer had verzorgd.

Helaas floot de scheidsrechter meteen na het laatste doelpunt af waardoor er een minuut of 10 minder werd gespeeld. Volgende week is er geen wedstrijd. De week daarna staat de inhaalwedstrijd tegen Yerseke op het programma.