T tweede recht de rug

25 maart 2017 14:30

Rozema, J.W.

Onbekend

Met een prachtig weertje stond er een mooie voetbalmiddag op het programma. De mannen van Jaap de Vos werden zonder bespreking het veld in gestuurd. Het was duidelijk dat er meer beleving aanwezig was dan voorgaande week tijdens de warming-up.

Met veel druk zetten op de achterste linie werden we al snel gevaarlijk. In de tweede aanval was het al raak. Jeffrey bediende Michey, die de bal ineens doortikte in de hoek: 1-0. Na 20 minuten zakten we meer in en werd er slechter gevoetbald. Een kwartier voor rust werd de draad weer opgepakt. Toch werd het kort voor rust 1-1.

Na de rust begonnen we hetzelfde als het begin van de wedstrijd. Dit keer duurse het dik 10 minuten voor er werd gescoord. Pascal stuurde Marius diep. Marius gaf een goede voorzet vanaf links die Pieter onberispelijk hard in de verre kruising schoot: 2-1. Daarna zakte Nieuwdorp weer in en werd Bevelanders sterker. Dillian, invalkeeper uit de jeugd, had een aantal goede reddingen. Uiteindelijk zorgde Jurian voor een mooi slotakkoord door solerend door de verdediging de 3-1 in de hoek te schuiven.