Borsele Sloepoort Cup zet weer in op drie categorieën en zes speeldagen

17 november 2020 19:00

De organisatie van het voetbaltoernooi Borsele Sloepoort Cup houdt volgend jaar vast aan een opzet met drie categorieën en zes speeldagen. Ook wedstrijden van 90 minuten worden serieus overwogen.

Dit jaar werd het jaarlijkse voorbereidingstoernooi in Nieuwdorp vanwege het coronavirus drastisch aangepast. Het toernooi werd over drie accommodaties verdeeld, er werden alleen wedstrijden van 90 minuten gespeeld (doorgaans werden twee duels van 45 minuten gespeeld), het aantal toeschouwers was beperkt en er werden geen prijzen uitgereikt.