Toss avonden tennis

16 juni 2020 21:45

Bestuur

Er zijn in de Corona periode meer dan 80 SVN leden aan het tennissen geweest. Wij hopen hier een positief vervolg aan te kunnen geven.
Nu de voetbalvelden gesloten zijn willen we de toss avond op de tennisbaan in ere herstellen. Dit willen we starten vanaf vrijdag 19 juni 19:30uur.
Wat houdt dit in:

• Van tevoren aanmelden bij Peter de Winter. (06-4608 8404 of via [email protected])
  • Vrijdag vanaf 19:00 uur inloop bij de tennisbaan.
  • Kom niet als jijzelf of een huisgenoot ziekteverschijnselen vertoont (neusverkoudheid, hoesten, niezen, koorts, etc.)
  • Geen publiek, alleen deelnemers.
  • 1,5 meter afstand bij 19+ activiteiten is te allen tijde noodzakelijk.
  • Kantine is nog gesloten, neem je eigen drinkfles/bidon mee.
  • Kleedlokalen zijn ook nog steeds gesloten.
  • Gladde zolen.

Bij de Toss is iedereen met alle speelsterktes welkom en voor nieuwe leden is de Toss een gezellige manier om in contact te komen met andere enthousiaste tennissers.

Hopend op een goede opkomst,

Namens bestuur SVN,
Peter de Winter