JO 15 bekert verder

9 maart 2020 22:30

Website Lebo

Vanwege het (uitgestelde) carnavalsweekend speelde de JO15 een doordeweekse bekerwedstrijd, uit naar Sluis/Aardenburg. De JO15 won, en bekert dus verder.
Op dit moment is het onduidelijk of het team van Pieter de Vos bij de laatste 8 of 4 zit, hierover waarschijnlijk deze week meer bekend.
Het verslag;

Op een mooie woensdagavond mochten we de bekerwedstrijd van afgelopen zaterdag inhalen. Deze was verzet vanwege de carnavalsoptocht in Lewedorp.
De wedstrijd was in Aardenburg op een heel nat veld.
De kleine 10 supporters die waren meegereisd werden getuige van een serieus spektakelstuk in de knockout fase van de beker.
Zo zorgde Milan, Cas en Owen na een kwartier voor een 3-3 tussenstand.
Kansen voor beide ploegen, echter bleef het 3-3 tot de rust, alles lag dus nog open.

In de tweede helft een rustiger spelbeeld. Al werd er aan beide kanten hard gewerkt.
Toen Lebo/SVN met één speler meer te spelen kwam, maakte Milan hier dankbaar gebruik van, 3-4. Echter werd deze voorsprong, toen het weer 11 tegen 11 was, tenietgedaan 4-4.
Vlak voor tijd uit een corner lijkt de winst toch voor ons te worden, een prachtig schot van Mila uit een korte corner gaat over de keeper, binnenkant van de paal uit de goal.
Met nog 3 minuten op de klok valt hij alsnog binnen dankzij een schot van Milan.
Met een hoop gepiep en gekraak trekken we deze 4-5 stand over de streep.
Weer een ronde door in de beker. Waar eindigt dit?