Mick Vujovic gaat voor nog een jaar bij Nieuwdorp

5 december 2019 21:15

NIEUWDORP - Zaterdag-derdeklasser Nieuwdorp en trainer Mick Vujovic hebben overeenstemming bereikt over verlenging van de verbintenis. De oefenmeester staat ook volgend seizoen voor de groep bij de dorpsclub.

Nieuwdorp degradeerde afgelopen seizoen uit de tweede klasse. Daardoor begon Vujovic met zijn nieuwe ploeg in de derde klasse. Daarin staat het sinds zaterdag bovenaan. Als de dorpsvereniging de huidige lijn doorzet, is er dus een kans dat Nieuwdorp en Vujovic alsnog samen de tweede klasse in gaan.

Vujovic heeft al ervaringen met promoveren naar de tweede klasse. Vorig seizoen maakte hij bij Walcheren het seizoen af als interim-trainer, na het vertrek van Kevin Hollander. De Vlissingse club leidde hij via de nacompetitie naar de tweede klasse.

Bron: PZC

Lees meer over: