Jeugdwedstrijden 26 oktober: Milan van Tatenhove scoort 5x

1 november 2019 22:30

Website Lebo

Terwijl de JO08 en JO09 de Mallard Mars aan het lopen waren, ging de JO11 richting Scharendijke. Alle verslagen:

JO11-1:

Uit naar de westhoek in scharendijke, wie wil dat niet. Daar aangekomen stond er toch wel een stevig windje over het veld.
Wij eerste helft de wind tegen tegen een tegenstander die ook al goede resultaten heeft behaald.Eerste helft duidelijk afgesproken dat we de bal laag moesten houden en dat het moeilijk zou zijn door de wind.
Het voetballen speelde zich inderdaad voornamelijk af onze helft en wij beperkten ons door te counteren.En 1 van die counters wisten we voorbij de keeper te krijgen door een schot van chandly.
Dus 0-1 bij rust. Na rust wij de wind mee, maar een tegenstander die nog steeds goed naar voren wist te voetballen.
Na de time out in de 2de helft wist de westhoek toch uit het niets tegen te scoren. En toen werd het toch een echte spannende wedstrijd.
Allebei de ploegen konden winnen door de vele kansen. Maar het was Valero die na een lange solo van eigen helft de 1-2 op het scorebord wist te krijgen, Maar Westhoek gaf zich nog niet verslagen en wist ook nog een keer te scoren. Weer gelijk.
Op naar het eind van de wedstrijd, waar Ryan gelukkig nog 1 maal de keeper wist te verschalken.
Waarna er nog wat kansen over en weer kwamen, maar we heel blij waren toen er afgefloten werd.3 punten in de pocker. Mooie wedstrijd om naar te kijken, en laten zien dat we veerkracht hebben.Hard gewerkt en een goed resultaat.

JO12:

Afgelopen vrijdag de uitwedstrijd tegen RCS waar we al om 9 uur (!) aan moesten treden.
Uiteindelijk begonnen we 10 minuutjes later, omdat er geen hesjes gevonden konden worden, maar om 10 over 9 hadden we dan eindelijk afgetrapt.
De wedstrijd begon leuk met goede kansen aan onze kant en goed aanvallend voetbal. Helaas waren we met z'n alle ook nog van voren toen uit de counter de 1-0 viel.
Gelukkig werd deze goal snel omgedraaid, een mooie steekpass van Sander dwars door de verdediging werd koelbloedig afgemaakt door Amilon.
Na de gelijkmaker zochten we de aanval weer op, dit resulteerde in de 1-2 ditmaal door Sander zelf. We gingen op zoek om de voorsprong uit te breiden maar de twee gevaarlijke voorhoede spelers van RCS zorgde in de counter voor veel dreiging, dit resulteerde in de gelijkmaker vlak voor rust.

Gelukkig kon Keano er een paar minuten voor rust nog 2-3 van maken, met deze stand mochten we richting de thee. In de rust hadden we afgesproken dat de verdedigers van achter zouden blijven. Ook hadden we wind mee en zouden we de tegenstander gelijk vanaf de doeltrap opvangen en richting hun goal, met zo nodig een afstand schot die gevangen zou worden door de wind.
Dit werd goed opgevat door de groep want na 10 minuten in de tweede helft stond het 2-7 door goals van Bruce, Vince, Jasmijn en Yannick.
De laatste 20 minuten waren we voetballend goed en bouwden we de voorsprong rustig uit, dit resulteerde in wat frustraties bij de tegenstander. Gelukkig loste de perfect leidende scheidsrechter dat goed op. Amilon maakte zijn hattrick nog compleet, Keano prikte er nog eentje bij en ook Sander wist zijn goal nog mee te pikken.
Weer een goed resultaat, op naar volgende week, thuis tegen Wolfaartsdijk!

JO15

Deze zaterdag stond Zeelandia Middelburg op het programma, de stand werd 2-5. In de eerste helft waren wij beter, de eerste helft eindigde met 0-3 voor Lebo.
De tweede helft ging iets minder, de wedstrijd eindigde met 2-5 . Milan van Tatenhove 5x doeltreffend.