Jeugdwedstrijden; JO 15 bekert verder

29 oktober 2019 13:45

Website Lebo

De JO15 bekert verder. De JO08 speelde 2 wedstrijden. de verslagen:

JO12: Vandaag geen wedstrijd maar wel lekker getraind. Om 10 uur zijn we begonnen met trainen. We hebben wat partijtjes gespeeld in de gewassen hesjes. Daarna hebben we frietjes en frikandellen gegeten in de kantine.
Een lekkere training met een vette hap op de vroege morgen. Een lekkere topsporter maaltijd. Volgende week weer gewoon een wedstrijd!

JO08: Jo8 tegen ssv, uit en vroeg uit de veren, spelen om half 9! We begonnen goed en kwamen snel 0-1 voor door milou. SSV werd wakker en scoorde vlot 4 keer, daarna via stan 4-2, daarna liep SSV verder uit door keiharde doelschoten waar onze keeper geen kans maakte.
Rust gingen we in met 5-3 door nog een doelpunt van stan, hoopte na rust weer wat bij te komen, we deden het best aardig, hadden een paar mooie aanvallen, met Nick en Isa, maar SSV had toch de betere papieren, we kregen de bal voor ons doel een paar keer slecht weg en daardoor liep SSV uit naar 9-3.
Ondanks verlies toch een leuke wedstrijd met best wat kansen, volgende keer beter!

JO09: Jo9 speelde vandaag thuis tegen Luctor Heinkenszand. De omstandigheden waren prima een klein zonnetje en een goed veld.
Ook vandaag hadden we 2 wissels. Voor de wedstrijd meerdere erop gehamerd dan er hard gewerkt moest worden om te winnen vandaag. Dit bleek ook wel tijdens de wedstrijd. Bij vlagen lieten we de kaas van het brood eten en speelde Luctor lekker over.
Helaas konden we dit niet doorzetten en scoorde Luctor nog 2x voor de rust. Tijdens de rust verteld dat we er een schepje er bovenop moesten doen en de zijkanten van het veld moesten gebruiken. Na de rust scoorde Luctor toch weer snel en simpel.
Toch speelden we beter als in de eerste helft. Er werd meer overgespeeld en druk op de tegenstander gezet. Levi kon profiteren van het druk zetten en maakte nog een mooie goal.
Na deze goal maakte Luctor nog twee goals waardoor de eindstand op 2-9 uitkwam. Conclusie van deze wedstrijd is dat vaak nog te lief zijn voor de tegenstander en sneller druk moeten zetten bij de tegenstander maar ook het overspelen naar elkaar gaat steeds beter.

De 3-3 was penalty mee en we daarna nog een vierde wisten te scoren waardoor de eindstand 4-3 werd.

JO08: Vanavond (woensdag) JO8 uit naar vck.
Daarna was het raak voor ons en stonden we 0-1 voor, vck bleef flink hun best doen en scoorde ook, we bleven lekker aanvallen maar hun keeper hield veel af, maar Stan, Nick, Toots en Isa wisten toch te scoren, we domineerden duidelijk de wedstrijd en hielden de tegenstander goed op afstand, eindstand 3-8, met winst naar huis.
We werkten goed samen, moedigden elkaar aan, kortom ga zo door.

JO12:
Daarna hebben we frietjes en frikandellen gegeten in de kantine. Een lekkere training met een vette hap op de vroege morgen.
Een lekkere topsporter maaltijd. Volgende week weer gewoon een wedstrijd!

JO08:

JO09:
Jo9 speelde vandaag thuis tegen Luctor Heinkenszand. De omstandigheden waren prima een klein zonnetje en een goed veld. Ook vandaag hadden we 2 wissels.
Hierdoor liepen zij uit naar een 0-4 voorsprong. Gelukkig konden we voor rust nog iets terug doen. Luca scoorde voor ons. Helaas konden we dit niet doorzetten en scoorde Luctor nog 2x voor de rust.
Tijdens de rust verteld dat we er een schepje er bovenop moesten doen en de zijkanten van het veld moesten gebruiken. Na de rust scoorde Luctor toch weer snel en simpel. Toch speelden we beter als in de eerste helft.
Er werd meer overgespeeld en druk op de tegenstander gezet. Levi kon profiteren van het druk zetten en maakte nog een mooie goal. Na deze goal maakte Luctor nog twee goals waardoor de eindstand op 2-9 uitkwam.

JO15: Zaterdag stond Walcheren op het programma. In de eerste helft waren zij wel de betere ploeg maar bij rust was de stand 1-1. In de tweede helft gingen we gelijker op wij waren allwbei ad en toe de overheersende partij en werd het dus spannender. De 3-3 was penalty mee en we daarna nog een vierde wisten te scoren waardoor de eindstand 4-3 werd

JO08: Vanavond (woensdag) JO8 uit naar vck. Prima voetbal weertje al werd het al snel wat donker. Vanwege wat oponthoud op de A58 waren we iets na 6 uur gestart, we begonnen gelijk lekker actief met voetballen, Jurre starte als doelman en hield een paar goeie doelpogingen af.
We werkten goed samen, moedigden elkaar aan, kortom ga zo door.