Cursus verenigingsscheidsrechter van start bij SSV'65

11 januari 2019 21:30

Bestuur

Op 8 februari a.s. start de cursus verenigingsscheidsrechter bij de vereniging SSV’65. Op dit moment hebben 8 kandidaten zich aangemeld; er is dus nog voldoende plaats. Samen moeten we zorgen voor (meer) goed opgeleide verenigingsscheidsrechters in Zeeland.

Heb je, ben je of ken je geschikte kandidaten binnen je vereniging of (nog niet opgeleide) verenigingsscheidsrechters,

meld ze/je dan nu aan via deze link!

Bijgaand meer informatie over de cursus. Zoals aangegeven wordt de cursus gehouden bij SSV’65 in Goes en start op 8 februari a.s., klik daarvoor HIER

Heb je vragen, stuur dan een mail naar Hans Quaars ([email protected]) of Priscilla van der Poel ([email protected])