Info en aanmelden AED cursus

14 december 2018 13:00

Bestuur

Voorafgaand aan de wedstrijd Nieuwdorp 1- Borsels elftal werden we door ITN Nieuwdorp verblijd met de AED apparaat voor ons complex.
Deze AED is ook mede mogelijk gemaakt door Zeeland Refinery.
Jaarlijks worden ruim vijftienduizend mensen buiten het ziekenhuis getroffen door een hartstilstand. Reanimatie en de inzet van een AED binnen zes minuten vergroten de kans dat een slachtoffer het overleeft.
Daarom zet de Hartstichting zich in voor zoveel mogelijk AED’s binnen deze 'zes-minuten-zone. Een AED op ons complex kan daarbij dus erg nuttig zijn.

Voor informatie over alles wat met de AED (cursus) te maken heeft kun je terecht in deze bijlage