Bedankje van John Welleman

24 februari 2015 21:45

Een verloting bij mijn oude club, leverde mij een leuke prijs op, "een avondje NAC". Na overleg kon ik zelf aangeven welke wedstrijd het ging worden. Zo kwamen wij terecht bij NAC-PSV.

Ik heb mijn oudste zoon maar eens meegenomen (=zelf geen voetballer), we hadden goede plaatsen op "leren" stoelen. Het is leuk in dat sponsorgedeelte te zijn, je kunt daar op een chique manier een drankje doen enzo.

Al bij al een leuke ervaring om dat hele randgebeuren eens mee te maken. Het voetbal zelf was maar matig hoor, ik heb nu weer eens gezien wat Derksen bedoelt, haha.

Het hele circus er om heen op en rond de sponsortribune(leren stoelen), was minstens zo leuk als de wedstrijd zelf.

Nogmaals dank, John Welleman

Bron: John Welleman