WEDSTRIJDBALLEN SEIZOEN 2018-2019: NOG 2 TE GAAN.

9 augustus 2018 21:15

De KNVB heeft onlangs de indeling bekend gemaakt van de 2e klasse E.
Daaruit blijkt dat er door de promoties van Yerseke, Tholense Boys, Krabbendijke en de degradatie van Bruse Boys maar liefst 12 Zeeuwse clubs in deze klasse vertegenwoordigd zijn.

De KNVB heeft onlangs de indeling bekend gemaakt van de 2e klasse E.
Dat is natuurlijk een prima bericht voor de SV Nieuwdorp; naast de 12 “Zeeuwen” komen we oude bekende DBGC uit Oude Tonge weer tegen. Nieuw is NSVV uit Numansdorp; ook zij zijn kampioen geworden in hun 3e klasse.

De sponsorcommissie is de voorbije weken druk bezig geweest met het benaderen van bedrijven en personen die een wedstrijdbal willen sponsoren.
Tot nu toe zijn er al 11 van de 13 wedstrijdballen “bezet”; waaronder nieuwkomer Van Aerde Sports. We zijn dus nog op zoek naar de resterende twee. Alle wedstrijden van SVN 1 zijn daarmee geadopteerd.

Ter verhoging van ons budget is het ook mogelijk om wedstrijdballen van andere teams te sponsoren:
t.w. Nieuwdorp 2, 3 en 4, Nieuwdorp/Patrijzen Vr 1 en Vr2 .

Dus: heeft u belangstelling om een bal te adopteren dan willen we u graag even een berichtje naar Peter de Vos ( 06 53 57 41 72)

Bij voorbaat dank..

De sponsorcommissie