UPDATE Borsele Beweegt en SVN organiseren wandeltrainingen t.b.v. kustmarathon 7 oktober 2018

3 augustus 2018 22:30

Kom je meters maken ter voorbereiding op jouw wandelkustmarathon van 7 oktober 2018?

SV Nieuwdorp wil zich graag profileren als zgn. BREDE/BREEDTE Sportvereniging. Jullie weten dat de SV al een omni vereniging is met voetbal, tennis en jeugdsoos.
Er zijn plannen om met de gym een doorstart te maken. In dit kader past het volgende project precies.

Bijgaand is ook een digitale vragenlijst van de Gemeente Borsele geplaatst, zeze vindt u in het "lees meer"gedeelte

Met ondersteuning van Borsele Beweegt start de SV Nieuwdorp vanaf zondag 12 augustus met wekelijkse Borselse Wandeltrainingen voor wandelkustmarathonlopers. Doel is om samen meters te maken, de bekende ‘stok achter de deur’ te zijn, elkaar te ontmoeten en eventueel verdere trainingsafspraken te maken.

Klik HIER voor alle ins en outs van het "project"

De Gemeente Borsele nodigt jullie uit om een digitale vragenlijst in te vullen m.b.t. bovenstaande aktiviteit,

De link om hem digitaal in te vullen is www.borselebeweegt.nl/vragenlijst