Voor het seizoen '17-'18 schrijven we een 4e elftal in!!

2 mei 2017 11:45

WP

Het afgelopen seizoen zat de derde selectie wel erg ruim in de spelers. Daarom is er besloten om voor het seizoen '17-'18 een vierde elftal in te schrijven voor competitie voetbal. Maar we kunnen nog wel wat krachten gebruiken.

Het huidige derde bestaat uit een bijzonder leuke mix van jong en oud, vaardige spelers en harde werkers! Hierbij staat het spelplezier hoog in het vaandel en zijn we een echt team. Dit blijkt wel uit de hoge opkomst voor de wedstrijden, maar zeker ook voor het trainingskamp en de legendarische teamuitstapjes.

Interesse?!
Heb je altijd al een balletje willen trappen, of begint het weer te kriebelen nadat je de kicksen aan de wilgen hebt gehangen?

Neem contact op met één van de bestuursleden of met de leiders Ralf Kole (06-10068566) of Wesley Priester (06-10894264). Mailen kan natuurlijk ook op [email protected].

Bron: Bestuur