Jubileumcommissie bedankt!!

18 januari 2017 21:45

Bestuur

Met de afsluitende 5e nieuwsbrief heeft de jubileumcommissie de viering van het 75-jarig jubileum van SV Nieuwdorp formeel afgesloten. Terechte complimenten en bedankjes passeren hierin de revue.

Echter, alle activiteiten werden bedacht en georganiseerd door onze jubileumcommissie. Wij weten dat jullie daar heel veel tijd in gestoken hebben en dat waarderen we erg.
Peter, Miranda, Marius, Corné, Marcel en Cees bedankt voor jullie enthousiasme en  tomeloze inzet. Leden, oud-leden en bestuur hebben ervan genoten!