Gyminstuif door HZ studenten

5 januari 2015 22:15

Ziggy Raas, Mees Pluigers en Demy Kole, studenten Sport en Bewegingseducatie aan de Hogeschool Zeeland, organiseerden op 29 december samen met de afdeling Gymnastiek van S.V. Nieuwdorp een Gyminstuif.

Voor deze jongens betrof het een studieproject, ook was deze dag bedoeld om meer kinderen bekend te maken met deze kleine afdeling van de S.V., zo sneed het mes aan twee kanten. Het werd een leuke en sportieve dag met bekende, maar ook heel veel nieuwe gezichtjes. Wie weet zijn ze door deze instuif enthousiast geworden en mogen ze van hun ouders lid worden!!

Natuurlijk was deze dag niet mogelijk geweest zonder de hulp van sponsors, frietjes geschonken door Eetcafé ’t Ploegje en gratis limonade enz. van Verenigingsgebouw “Ammekore”, en een groot aantal vrijwilligers. Ziggy, Mees en Demy willen hen hiervoor hartelijk bedanken.

Er zijn van deze dag tal van foto's gemaakt, deze kunt u via de link hieronder bekijken