Profile jeugdtoernooi: mooi slotakkoord op donderdag

12 september 2016 22:30

Afgelopen donderdag was de laatste dag van het Profile jeugdtoernooi 2016. Ruim 600 voetballers en voetbalsters hebben deelgenomen. Op donderdag waren de JO09 en JO07 aan de beurt

Op de velden van Lewedorp werd Lebo/SVN/Borssele JO09-1 1e in hun poule, JO09-2 werd 2e in de andere poule. Op Nieuwdorp was Kloetinge bij de JO09 de sterkste, bij de JO07 was Lebo/SVN de ploeg met de meeste punten.

De organisatie bedankt alle deelnemers en de coaches, de vele vrijwilligers en de scheidsrechters. Ook complimenten aan onze eigen leiders en trainers voor hun inzet.

Bedankt ook aan onze hoofdsponsor: Profile Car-en Tyrecervice Zeeland

Bron: John de Jager