Arendskerke-Nieuwdorp 5-5 (vriendschappelijk)

16 augustus 2016 22:45

Op de terugweg naar huis, heb ik zitten denken hoe ik deze oefenwedstrijd zou moeten beschrijven. De uitslag doet denken dat beide elftallen open huis hielden, maar dat was eigenlijk niet het geval.

Waren de aanvallers dan de spelers die deze wedstrijd kleur gaven. Of was het een wedstrijd, waar zowel verdedigend als aanvallend, wel het één of ander op aan te merken was. De start van de competitie duurt nog even, maar het is toch nuttig dat er al iets zichtbaar wordt hoe er gevoetbald gaat worden. Ik ben er niet bang voor dat dat niet gaat lukken. Daarom zijn ook deze oefenwedstrijden met dit soort uitslagen ontzettend belangrijk.

Doelpuntenmakers Nieuwdorp:

0-1 Kevin van Iersel (10e)

0-2 Roderiek Gakeer (16e)

1-2 (32e)

rust

1-3 Martijn Simonse (50e)

1-4 Nino de Jonge (53e)

2-4 (61e)

3-4 (67e)

4-4 (71e)

5-4 (78e)

5-5 Stefan v.d. Klooster penalty (85e)