Seizoenseind nadert voor jeugdteams

17 april 2016 22:00

De jeugdteams beginnen aan de laatste competitiewedstrijden de komende weken. Bij de B-junioren komt er de laatste weken wat zand in de motor. Wilbert: "Wederom geen beste wedstrijd van de B's. Tegen Heinkenszand komen we onterecht 2-0 achter. Gelukkig weten we ons nog terug te knokken tot 2-2, doelpunten door Stan. We bedanken Ron Vermue voor het fluiten".

Ook de C1 junioren verloren hun wedstrijd in Walcheren. Speler Ryan van de C2 vond dat de eerste eigenlijk buitenspel was en de scheidsrechter niet eerlijk was. Maar goed, toch een 2-0 nederlaag. De C2 speelt op 21 april, uit naar Terneuzen. De D1:"Rene Hillebrand: De return wedstrijd tegen Luctor helaas hebben we moeten eindigen met een 0-6 nederlaag. Op basis van de eerste helft heel onterecht of eigenlijk ook niet. Twee counters van Luctor en twee goals. De eerste goal viel al na 30 seconden!!! Ik zeg altijd als trainer, een goede warming-up is essentieel hoe je een wedstrijd begint. Dus vul maar in wat ik van de warming-up vond. Tweede helft was zo slecht van onze kant dat ik het daar maar bij laat.

De E1 van Patrick en John (Sjors):"Verslag:Lebo /SVN E 1 - RCS E3 5 -0. Deze zaterdag was er alle reden tot juichen. De wedstrijd werd gekenmerkt door goed samenspel en de overtuiging om een goed resultaat te halen. Wat dus ook gebeurde. We waren op alle fronten een betere ploeg. Wat resulteerde in een knappe 5-0 overwinning waar de E1 super trots op mag zijn. De doelpunten makers waren  Yordin 1x Jesse 2x  Wessel  1x  en Stijn 1x. Top gedaan jongens, op naar de volgende overwinning.
De E2 speelt 18 april in Nieuwland. De F1:"John Bos: De F1 heeft thuis verloren van de kampioen, Wemeldinge F2. We begonnen de wedstrijd goed en speelden de hele eerste helft dicht bij hun goal. We waren helaas slordig in de afronding en Wemeldinge deed ons extra pijn door uit 2 counters te scoren. Direct na rust scoorde onze gastspeler Sieb een mooie goal op aangeven van Chloe. Helaas werd het daarna heel snel 1-3 en 1-4. Wedstrijd was toen gespeeld en Wemeldinge maakte er nog 2. Eindstand werd uiteindelijk 2-6 omdat Long nog een corner direct in de goal draaide.
Bij de F2 een tevreden trainer Remo: "Vandaag de uitwedstrijd tegen Luctor '88 F3. Op papier voor ons wel een lastige wedstrijd maar de start was veelbelovend veel druk op de bal en van tijd tot tijd goed spel waardoor Luctor niet het gevoel kreeg dat het een makkelijke wedstrijd zou worden. Helaas konden we het niet helemaal verdiend afmaken. De tweede helft begon weer dramatisch we waren weer niet wakker en dat resulteerde in een aantal tegen doelpunten maar we pakten de draad weer goed op en scoorden zowaar nog twee keer door doelpunten van Robin en Vince. Kortom goed gewerkt allemaal jammer van het even concentratiegebrek. Eindstand Luctor '88 F3 - SJO LEBO/SVN F2  6-2.
De mini F van Anja, met haar kleinkind al mee typend op de telefoon! Arendse eken (Arendskerke) -SJO Lebo/SVN 5-0. We waren gedaan elkaar gewaagd, maar het doel van hun was heel vol en wij gaven de doelpunten kado. Maar penaltystip (penalty's) gewonnen met 1- 5.

Bron: John de Jager