Kick-Off BSC 2016

24 maart 2016 13:15

Op dinsdag 23 maart speelde het "Team BSC" op het terrein van Lebo een oefenwedstrijd tegen V.V. GOES, deze avond stond tevens in het teken van de bekendmaking van o.a. het schema van de BSC 2016

De ongeveer 125 toeschouwers zagen de eerste 25 minuten dat GOES de betere ploeg was; bleven doelpunten vooralsnog uit. Het BSC XI werd op eigen helft vastgezet en kwam nauwelijks over de middellijn.Net toen ze een beetje “mee gingen voetballen” viel het 1e doelpunt uit een spelhervatting.
De 0-2 na 35 minuten was een intikkertje van Teun Rentmeester die een foutje van de BSC keeper afstrafte.
Daarna ging het snel.. Bij de rust 0-4 Na de rust een aantal wissels bij het BSC XI .. dat pakte goed uit. Na een kwartier werd het 1-4 door Jasper Verdonk; 5 minuten later zelfs 2-4 door Stefan vd Klooster. In deze fase was het BSC XI gelijkwaardig aan GOES. In de 80 minuut werd het nog 2-5, dit was tevens de einduitslag.

Na afloop werd het wedstrijdschema van het BSC G toernooi ( 14 mei) en het BSC toernooi ( 6 – 13 augustus) gepresenteerd.

Klik HIER voor het schema

Wethouder Ad Schenk overhandigde de boetepot 2015 aan de Nieuwdorpse en Lewedorpse jeugdsozen. Loet Havermans overhandigde een cheque van de Zwaluwen Jeugdactie.
Het een en ander werd gepresenteerd door Pim van Kampen.

Al met al een geslaagde en nuttige start van het BSC jaar 2016.

Bron: BSC