Beperkt programma bij jeugd

25 februari 2016 11:15

Bij de jeugd waren enkele wedstrijden uitgesteld vanwege de griep, blessures en de voorjaarsvakantie. De D's speelden deze week hun wedstrijd vooruit tegen Kloetinge.

Rene Hillebrand:": De eerste wedstrijd tegen Kloetinge D5 hebben de mannen met 4-3 gewonnen. Voor de rust stond het 4-0 mooie acties gezien waaruit goals vielen.
Cas Hermes (E speler), Milan Tatenhove, een eigen doelpunt, en 1 v Job Hillebrand zorgden voor 4-0. De tweede helft werd er alleen maar keihard door ons tegen een bal getrapt, en te weinig voetbal gezien.
Maar uiteindelijk konden we toch mooi 3 punten noteren na een 4-3 winst. De B's en C's waren vrij en ook de E's hadden geen voetbal. De mini F werd uitgesteld. Dan de F1:" John Bos: De
F1 heeft 9-0 gespeeld ,dat was thuis, dus een prima overwinning!!! Goes F2 kwam
er niet aan te pas en heeft dan ook niet 1x op het doel geschoten. Bij rust was
het 3-0 door doelpunten van Jesse (mooi gekruist schot) en 2x Senn (1e hele
mooie pass van Senna). Na rust liepen we verder uit met goals van Jesse, Milan,
3x Senn en voor het eerst Senna die een voorzet bij de 2e paal in de goal gleed.
Als we nog wat beter overspelen kunnen we nog meer scoren!!!
Bij de F2 was het net andersom:"Remo de Jonge: Met 6 spelers en een gastspreler zijn we afgereisd naar Kloetinge. We begonnen helemaal niet slecht maar met een halve zieke en een
mini erbij was het moeilijk om stootkracht te bieden. Maar ze hebben het met
zijn allen gedaan en dat telt ook. Eindstand Kloetinge F5 - LEBO/SVN F2  9-0.
Bron: John de Jager