Zevenklapper bij de B's

28 november 2014 13:15

De B junioren spelen in de top van de 3e klas. Vandaag tegen VCK B2. Coach Jaap de Vos zag een goede zege op VCK B2, wat ook gezien naar de rangschikking logisch was. Maar je weet het maar nooit. Ruststand 3-1, eindstand 7-1. Mooie doelpunten van Rik, Stan 3x, Roy, Arne en een eigen doelpunt.

Coach Leroy ging met zijn C1 team op weg naar het verre Steen en stuurde het volgende relaas:" 5-1 terecht verloren. Alle goede bedoelingen van vroeg druk zetten en vol op de aanval spelen kwamen vandaag niet uit. Een totale offday van onze kant en dan
verlies je terecht van een ploeg die misschien nog wel minder is dan wij. Volgende week een nieuwe ronde met nieuwe kansen en deze week dubbel zo hard trainen. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat we nog veel punten gaan pakken met deze groep, het moet alleen eindelijk een keer de goede kant voor ons opvallen". De D1 moest vroeg uit de veren richting Souburg D3. Na een goede 1e helft een zeer matige tweede helft. Een 2-2 eindstand, doelpunten van Milan en Jesse. Bij de E1 geen blijde gezichten. De E1 weet nu weer wat verliezen is. Coach Michey Klaassen: "na een redelijke eerste helft met goed positiespel van Lebo/svn stond het bij rust 0-0. Na rust werd het eindelijk 0-1. Gelijk daarna werd het weer gelijk. Pascal raakte de paal en daarna sloeg Arendskerke toe uit 2 corners. Een pijnlijke nederlaag 3-1, door een slappe, matige 2e helft. Doelpuntenmaker: Job. Ook de E2 is in de race om het najaarskampioenschap. Coach Patrick Hermes:" Lebo/svn e2 - Nieuwland E3 7-2. Een sterker Lebo speelde goed onder leiding van onze Benjamin "Sebas" een goede wedstrijd. Coach Sjors was tevreden, maar er zijn nog wel verbeterpunten waar we op de training aan moeten werken. Samenspel moet en kan beter. Al met al een goede generale voor de wedstrijd tegen de koploper Heinkenszand volgende week. Doelpunten: Cas 1, Jelmer 1, Sem 1, Owen 1, Sebas1 en Yordin 2x. Bij de F1 blijde gezichten, omdat er nu wel werd gescoord. Coach Johnny vd Klooster:" Lebo/Svn F1 - Colijnsplaatse Boys Rust 1-5, Eindstand 2-7. We begonnen de wedstrijd aanvallend en gaven de tegenstander geen kans om in balbezit te blijven. Hierdoor dribbelde Migjen goed naar de goal en schoot de bal er goed in. De eerste 10 min waren we zeker niet het mindere team. Na de sterke opening vergaten we even de ballen te onderscheppen waarna de grote sterke tegenstanders de bal een aantal keer keihard in onze goal konden schieten waardoor de ruststand ineens 1-5 was. Na de rust pakten we het weer goed op en speelden we heel goed voetbal.
Kaja scoorde na een goede onderschepping van Renzo die Kaja gelijk de diepte instuurde waarna Kaja de bal schitterend in de goal schoot. Daarna waren er kansen over en weer en waren we fel en kort op de bal wat uiteindelijk de eindstand op 2-7 bracht. Klasse mannen en Jasmijn had weer heel goed gekeept. De F2 verloor met 4-1 tegen Arendskerke. Ook de mini F hadden een grote nederlaag te verwerken, 17-0 tegen Hansweert.

Bron: John de Jager