Lewedorpse Boys - Nieuwdorp (Vr.)

19 december 2015 21:30

Op een gegeven moment had de vriendschappelijke wedstrijd, tussen Lewedorpse Boys en Nieuwdorp, een 4-4 tussenstand kunnen hebben. Maar uiteindelijk werd het een 0-6 overwinning voor de bezoekers uit Nieuwdorp.

Het is dat keeper Ruud la Grand vanmiddag oog voor detail had. Hij hield Nieuwdorp overeind, hij stopte o.a. een penalty, in een wedstrijd die bol stond van de kansen, zowel voor Lewedorpse Boys als voor Nieuwdorp. Het verschil zat in het benutten van de kansen. Waar LeBo deze, sommige kansen waren wel 100%, niet kon verzilveren, gingen ze er voor Nieuwdorp wel in.

LeBo schoot op de paal en miste nog een penalty. Maar er waren meer situaties waar de thuisploeg had moeten scoren. Dat gebeurde zoals gezegd dus niet en de toeschouwers zagen de ploeg van trainer Huib Meerman deze vriendschappelijke wedstrijd met 6-0 winnen door doelpunten van:

Martijn de Goffau 0-1

Martijn de Goffau 0-2