Jeugdwedstrijden 28 oktober

30 november 2015 22:45

De B junioren gingen op bezoek bij Heinkenszand. Bij coach Wilbert de Hond, toeschouwer bij Lebo 1, kwam het stoom nog uit de oren. Wilbert: "er is ooit een trainer geweest die zijn spelers terug liet lopen naar huis na een onnodige nederlaag en een slechte wedstrijd zonder enige beleving, vandaag had ik dit ook kunnen (en moeten?) doen".

De B's kwamen op een 0-2 voorsprong via Stan en Dylan, maar gaven daarna niet meer thuis. Uiteindelijk een 2-3 nederlaag, waar nog lang over werd nagepraat in huize de Hond, aldus dochter Aniek. De C1 is aan een goede reeks bezig onder de bezielende leiding van Pieter de Vos, samen met de leiders. Pieter was kort maar duidelijk:" De C1 heeft geweldige reeks, vandaag Walcheren met 4-1 weggezet, 4e winst op rij". De C2 verloor met 8-1 van VCK, maar desondanks de complimenten van de leiders. John de Jager: "Een wedstrijd duurt 70 minuten. Daarvan speelden we 50 minuten goed voetbal, maar kwamen wat fysiek tekort om na het doelpunt van Cas wellicht nog meer doelpunten te maken. Jammer dat we 2 x 10 minuten (voor rust als voor het einde) verzuimden beter te verdedigen, waardoor in beide 10 minuten VCK 3x scoorde (dus zes in totaal). Hierdoor kreeg de eindstand een groter aanzien.
De D1 van Rene Hillebrand ging op bezoek bij Oostkapelle:"Vandaag uit tegen Oostkapelle. Een wedstrijd die het aanzien niet waard was. Motto: Een slechte wedstrijd winnen telt dubbel en dwars. Uiteindelijk met 3-4 gewonnen. 2x Milan 1x Morris en een eigen doelpunt.
De E1 kreeg RCS op bezoek: "Patrick Hermes: Lebo/SVN E1-RCS E3,  6-3. Laatste wedstrijd en winnend afgesloten. We waren de gehele wedstrijd beter en de kansen gingen er ook goed in, maar door slordigheid kregen we toch tegengoals en werd het nog onnodig spannend. Doelpuntenmakers: Cas, Jelmer, Sebas, Yordin, Stijn en Wessel. Deze 2e klasse was te hoog gegrepen en slechts 2 x gewonnen. Volgend jaar in ieder geval misschien een klasse lager, want we komen in de 2e klasse kwaliteit te kort. Ook de E2 speelde een thuiswedstrijd, tegen Krabbendijke:"Lebo/Svn/BorsE2-KrabbendijkeE3, Rust 0-6, Eindstand 1-8.
De wedstrijd begon voor ons veel belovend met diverse kansen waardoor we de eerste 6 minuten constant op de helft van de tegenstander speelden. Maar dat veranderde ineens toen na 6 minuten een speler in het veld kwam die het onze verdediging en middenveld wel heel lastig maakte. Hij was net iets handiger en het hele team van Krabbendijke krabbelde er binnen een paar minuten weer bovenop. Hierdoor werd het binnen een aantal minuten 0-2 en voor we het wisten en we beseften wat we hier tegen moesten doen was het bij de rust al 6-0. Het is dan langs de kant lastig om hier nog wat aan te doen maar de spelers konden het zelf jammer genoeg toen niet oplossen. De rust is er gelukkig toch niet voor niets en na wat tips en uitleg aan sommige spelers pakten we de draad na de rust gelukkig weer op. We moeten iets slimmer leren spelen tegen sterke spelers. We misten vandaag op het middenveld en in de aanval net de kracht om het verschil te maken. Kortom de 2e helft was gewoon super gedaan, aldus coach John vd Klooster.
De F1 kreeg kampioen Vlissingen op bezoek: "John Bos: De F1 heeft een superwedstrijd gespeeld tegen Vlissingen. Helaas wel verloren met 2-5 waardoor vlissingen kampioen is geworden. Veel geleerd deze seizoenshelft, na de winterstop opnieuw proberen....... Remo de Jonge van de F2:"Vandaag uit tegen Arnemuiden. Wegens afwezigheid van de trainer geen groot verslag. Maar bedankt aan de interim trainers Martin de Hamer en Rick Delhez voor het waarnemen. Eindstand Arnemuiden F3G - LEBO/SVN F2 7-0. Last but not least de mini F:"Beter weer als vorige week maar te tegenstander was 2 klassen beter Wel allemaal hard gewerkt met 2 doelpunten van Kyani, 1 rechtstreeks uit een hoekschop in het doel. Heel knap met 12 spelers voor een klein doel, Prachtig!!!!!!!!

Bron: John de Jager