VC Vlissingen 2 - Nieuwdorp 2

14 november 2015 22:00

Op 7 november stond de wedstrijd tegen VC Vlissingen 2 op het programma. Door afwezigheid van Leon stond Ruben onder de lat. De boodschap van Bram voor de wedstrijd was duidelijk: eindelijk eens twee wedstrijden achter elkaar winnen.

Echter bleek het al vroeg in de wedstrijd dat dit een moeilijke opgave zou worden. Hoewel Nieuwdorp toch veel kansen creëerden was het Vlissingen dat na een half uur op een 3-0 voorsprong stond. Hierna volgden er in het laatste kwartier van de eerste helft nog veel kansen aan beide kanten.
Omdat Ruben goed keepte en Nieuwdorp de kansen niet goed benutte gaan we met 3-0 de rust in.

Na rust wordt Johan vervangen door Bart. Hij zal in de aanval voor meer gevaar moeten zorgen. Hoewel Nieuwdorp druk probeert te zetten is het daarentegen Vlissingen dat de 4-0 scoort. In dezelfde minuut lukt het Nieuwdorp dan toch een doelpunt te scoren via een geplaatst schot van Jeffrey. Hierna scoort Nieuwdorp weer, door een snel genomen trap van Martien staat Bart vrij voor de keeper en schiet hij beheerst de 4-2 binnen. Hierna is het geloof bij Nieuwdorp even terug totdat Vlissingen in de 70e minuut de 5-2 binnenschiet. Ook de ingebrachte Corné kon helaas geen potten meer breken. Uiteindelijk wordt het nog 5-3 door een goed genomen vrije trap van Martien. De beste man op het veld was deze middag de scheids. Hij hield de wedstrijd ondanks het onsportieve spel van een aantal Vlissingen spelers goed onder controle.
Volgende week Serooskerke 3 thuis, hopen dat het voetbal dan beter is!

Bron: Jasper Blok