Oostkapelle c1 vs Lebo svn c1

16 oktober 2015 21:30

De wedstrijd begon goed. Allebei de teams hadden genoeg kansen maar toen kwam Oostkaplle op 1-0 voorsprong. Een paar minuten later kwam er nog een grote kans op goal maar die schoot de spits van Lebo precies op de keeper van 5 meter afstand.

Dat was jammer toen kwam er nog een kans voor Lebo Jarmo met een voorzet op Joeri Kastelijn en hij scoort 1-1 toen zakte Lebo een paar minuten in daarna werd het  2-1
toen gelijk  3-1, 4-1 en 5-1.Een paar minuten later was het rust. Na de rust was er een hoekschop voor Lebo en de bal komt bij Philip en hij scoort de 5-2. Een paar minuten later scoorde Oostkapelle de 6-2 en bijna aan het einde van de wedstrijd scoord Sieb nog de 6-3 toen floot de scheidsrechter de wedstrijd af.

Oostkapelle vs Lebo svn c1 6-3
Bron: Jarmo van Tatenhove