Nieuwdorp 3 - GPC 6

14 oktober 2015 10:45

Nadat vorige week de eerste nederlaag geleden werd in Yerseke kwam deze week GPC 6 op bezoek. Het werd een wedstrijd met maarliefst 12 doelpunten, 10 voor Nieuwdorp en 2 voor GPC.

Al binnen een paar minuten werden er door Nieuwdorp een aantal grote kansen gecreëerd. Het duurde dan ook niet lang of de bal lag in het mandje. Hierna ging Nieuwdorp gewoon door met scoren en bij rust was de stand opgelopen naar 5-0. De doelpuntenmakers in de eerste helft : Mark Niewenhuijse 2x, Jochem, Erik en Leon Niewenhuijse.

Na de rust een heel ander Nieuwdorp, binnen de lijnen. Coach Wesley wisselde er weer lustig op los. Voetballend veranderde er weinig, Nieuwdorp was veel beter dan de tegenstander en ging verder met scoren. GPC scoorde in de slotfase ook nog 2x waardoor de eindstand van 10-2 op het scorebord stond. De doelpunten in de tweede helft werden gemaakt door : Mark Heijstek 2x, Corne, Kevin en Harm-Jan (met een beetje hulp van de GPC verdediging).

Deze overwinning moest natuurlijk gevierd worden. In het plaatselijke café werd er genoten van een uitstekende sportmaaltijd met dito drankje.

Bron: Ralf Kole