VCK 2 – Nieuwdorp 2

6 oktober 2015 21:45

zaterdag 3 oktober. Vandaag moesten we bij de koploper op bezoek in het Walcherse Koudekerke.
Net voor het vertrek uit Nieuwdorp moest onze spits Jurian jammer genoeg nog aansluiten bij het 1e elftal. Daardoor gingen we met 13 man naar VCK.

Nieuwdorp begon sterk aan de wedstrijd. In de 5e minuut, na een goede voorzet van Pieter, scoort Jean-Paul met de punt van zijn schoen de 0-1. In de 10e minuut kon VCK de gelijkmaker scoren. 1-1
Nieuwdorp bleef goed voetballen. Dit keer was het Michey met een strakke voorzet op Jean-Paul die de bal in het doel kopt 1-2. Zo gingen we ook rusten. Bram zegt in de rust dat ze geconcentreerd moeten blijven voetballen.

Zeven minuten na de thee werd het toch 2-2. Het spel ging heen en weer. Dan was VCK wat beter en dan Nieuwdorp. Tot 5 minuten voor tijd scoort VCK duidelijk uit buitenspel positie maar de scheidsrechter keurde het doelpunt goed 3-2. Dit was ook de eindstand.

Na afloop zei de tegenstander ook dat het buitenspel was, maar de stand op het wedstrijdformulier bleef toch 3-2 voor VCK.

Bron: Bram van Eenennaam