Nu wel zege's bij de jeugd

23 september 2015 23:00

Bij de jeugd dit weekend wel overwinningen. Lebo B1 kreeg Serooskerke B1 op bezoek, en stuurde Seroos met een 11-3 nederlaag terug naar huis. Voor rust 4-0 voorsprong, doelpunten van Arne, Stan, Esmee en Dylan. Na rust zakte het even in en kwam Seroos terug tot 4-2, maar daarna pakten de B's de draad weer op met 4 goals van Stan, 1 van Sjoerd, 1 van Roy en nog een van Dylan. Eindstand 11-3.

De wedstrijd van de C1 tegen Nieuwland werd uitgesteld. De C2 ging op bezoek bij Serooskerke C2 en boekte de eerste overwinning van het seizoen. In een gelijk opgaande wedstrijd vergaten de mannen (en dame Liza) van Boris de score te openen. Er mag gerust wel eens een keer geschoten worden op doel. Seroos deed dit wel, 1-0, alhoewel hier wel een vrije trap aan ten grondslag lag.
Na rust ging Lebo op zoek naar de gelijkmaker. Quin ging laatste man spelen, en David verhuisde naar het middenveld/spits. Dit pakte goed uit, David zorgde voor de 1-1. Toch was het weer Seroos die op 2-2 kwam.
Matig ingrijpen van de verdedigers, de Seroos speler schoot de bal onhoudbaar (onderkant lat) achter keeper Kane, 1-2. De C2 rechte de rug, en door Ryan Streitwolf werd het 2-2. Een voorzet over links van Lebo, en via een Serooskerke speler verdween de bal in het Seroos-doel, 2-3. Na het laatste fluitsignaal van scheidsrechter Meulmeester (oude bekende Zeeuwse trainer ) was de 1e overwinning binnen, wellicht niet verdiend (gelijkspel had verhoudingen beter weergegeven), maar toch lekker voor de C2. De D1 heeft het moeilijk, de 14-0 verlies tegen Nieuwland zegt genoeg. De E1 ging op bezoek bij RCS. Speler Jesse van Belzen:" In de 4e minuut door Cas een mooie ping pong bal tussen de doelpalen.
Helaas geen doelpunt 2 min. later in de 6e min werd door Yordin de 0-1 gescoord. Toen in de 11e min, 0-2 nul voor door Cas. Daarna in de 14e min 0-3 door Cas . In de 15e minuut schoot Stijn de 4de er in. Na de rust kregen we na de 1e minuut een tegendoelpunt. Balen!
Toen werd het 2-4 tegen toen 3-4. Gelukkig scoorde Cas: 3-5. Yordin ging wisselen omdat zijn schoen kapot was. Weer een doelpunt tegen: 4-5. Sebas schoot ons naar 4-6 en in de laatste paar minuten scoorde Stijn de 7e goal. Nog effe volhouden.....fuuuuuuut. Joepie gewonnen! De E2 boekten ook hun 1e overwinning. Het wedstrijdverslag. Lebo/SVN/Bor E2-Walcheren E4 Rust 3-1.Goed begonnen en eindelijk de verdediging op orde. 2x goals van Kaja waarna de tegenstander vanuit een corner in 1x de bal in de kruising draaide. Daarna scoorde River na keihard werken met het hele team de 3-1.
Na rust begonnen we iets zwakker waardoor het 3-2 werd. Gelukkig knalden we de 4-2 en de 5-2 er nog in door goed doorlopen van Sieb waardoor Migjen het duel met de keeper won. De 5-2 was van River waarna de tegenstander nog de 5-3 maakte. Op het laatst werd het nog even spannend maar we speelden de wedstrijd mede door een goed keepende Mika mooi uit. Kortom een geweldige wedstrijd waarin we eindelijk beloond worden voor het betere spel. De F1 verloor."Vlissingen F2- Lebo/SVN/VVB F1 9-1 (kan ook 10 zijn)

Bron: John de Jager