Doelpuntenfestijn op 1e dag BSC

10 augustus 2015 21:45

Op het terrein van Lewedorpse Boys viel er tijdens de eerste wedstrijdronde van de BSC 2015 genoeg te beleven, het publiek kreeg in twee wedstrijden maar liefst achttien doelpunten voorgeschoteld!

Lebo was met 6-1 te sterk voor Zeeland Sport, in een wedstrijd waarin Jasper Verdonk en Olde Raas beiden twee keer scoorden, de eretreffer voor de Vlissingers werd gemaakt door Hassan Suljic. Het andere duel tussen Nieuwland en Volharding/SVD eindigde in een 8-3 overwinning voor Nieuwland, voor Nieuwland scoorde Roy van Sluis twee keer en Timo Donze zelfs drie keer, Kevin van Iersel scoorde tweemaal namens Volharding/SVD.

Aanstaande zaterdag om 12.00 uur, op de velden van Nieuwdorp, treffen Lebo en Volharding elkaar op Veld 1, terwijl op hetzelfde moment op Veld 2 Nieuwland en Zeeland Sport het tegen elkaar opnemen.