Krabbendijke F mini en Lebo-SVN F mini

16 november 2014 21:15

Het had de hele nacht geregend en dat deed het helaas vanmorgen nog steeds, maar niks kan deze stoere jongens en meisjes tegenhouden dus gingen we deze ochtend met goede moed richting Krabbendijke.

Ook Lenie was weer van de partij en ondanks dat ze best nat werd had ze het erg naar haar zin boven op de goal. Al vrij snel werd er gescoord voor Lebo-SVN en de high fives vlogen in het rond.

Dylano: Ik moest heel hard rennen en heb af en toe de bal geraakt en dat vond ik erg leuk. En ik vond het ook erg leuk dat mijn sokken zo vies waren. Aan mama heb ik tijdens de wedstrijd gezegd dat ze die maar eens moest wassen. De beste van ons team vandaag was Robin omdat hij zo goed voetbalt. Beide teams gingen aardig gelijk op maar helaas voor Lebo-SVN scoorden wij er 2 en Krabbendijke 8 doelpunten. Na de wedstrijd zijn we snel gaan douchen en richting Nieuwdorp gegaan want we moesten weer op tijd thuis zijn voor de intocht van Sinterklaas.

Groetjes van Dylano en Leontien de Jonge