BSC G-Tournooi was weer één groot feest

31 mei 2015 21:15

Om 13.00 uur startte het toernooi met Axel, Barendrecht, SSV, Walcheren, Merelbeekse Duivels, Neptunus Schiebroek en Zeelandia Mburg. Laatstgenoemde ploeg deed (vanwege verschil in leeftijd) niet mee aan het toernooi, maar kregen een training van Ruben de Jager en Rohan de Geus. Ook de penalty-reeks werd afgewerkt.

Halverwege de middag haakte ook de dweilband van Euterpe uit Heinkenszand aan en meteen bij de eerste tonen werd hier en daar een kleine polonaise van zowel G spelers als jeugdspelers van Lebo/SVN, die net terugkwamen van een tournooi in Arnemuiden, gestart. Niet veel later voegden ook enkele toeschouwers zich in de bonte stoet en was het feest al losgebarsten vóórdat de prijzen uitgereikt waren…..

Nadat de wedstrijden klaar waren de finale om de penaltybokaal. De beste penaltynemers uit de voorronden streden om de eer. Wethouder Cees Weststrate van de Gemeente Borsele reikte aan alle ploegen de beker uit onder de woorden: "jullie zijn allemaal winnaar"! Onder begeleiding van Euterpe uit Heinkenszand en DJ Stevie was het nog lang onrustig.

Dank aan alle vrijwilligers, sponsoren, publiek en niet te vergeten de spelers zelf, die deze prachtige voetbaldag mogelijk hebben gemaakt.