SV Nieuwdorp Afsluitdag

12 juni 2023 18:15

's Middags was er een opblaasbare stormbaan én slagbal. Hier werd gretig gebruik van gemaakt van jong tot oud. Rond 5 uur sprak de voorzitter een woordje. Hij bedankte mensen. Er werden mensen in het zonnetje gezet. Er werden kampioenen gehuldigd. Paul Meerman werd tot lid van verdienste benoemd. Ook werd de uitslag van de verkiezing bekend gemaakt van de speler en speelster van het afgelopen seizoen.

De winnaars waren gekozen door alle SVN leden. Bij de dames had Anouk de Hamer de meeste stemmen. Bij de heren had Dani Dubelaar de meeste stemmen verzameld.

Topscoorders werden gehuldid, Shirley Rentmeester bij de Dames, Frank Oostdijk bij de 35+ , Nino de Jonge bij het 1e, Jurian Hage bij het 2e en Stefan v/d Klooster bij het 4e.

Rond zes uur werd de BBQ aangestoken en werden er door een zeer deskundige groep vrijwilligers heerlijke producten van de MAROS gebakken. Onder het genot van een hapje en een drankje werd er teruggekeken op het afgelopen seizoen en ook al weer vooruit naar het nieuwe seizoen.

Dit alles werd vastgelegd op de gevoelige plaat door René en Liesbeth van der Vliet.