Gaat Cafe De Zak het bedrijventoernooi weer winnen?

9 mei 2023 11:15

Op woensdag 17 mei vanaf 18.30 tot 21.30 uur zal op het sportcomplex van de SV Nieuwdorp wederom het traditionele Bedrijventoernooi gehouden worden. De ingrediƫnten voor een succesvol toernooi zijn prominent aanwezig. Allereerst is er het aantal deelnemers namelijk: 20! Dat zijn bij elkaar plus minus 200 voetballers. Het belooft dus druk te worden op het sportcomplex aan de Margrietstraat. Wie de wisselbeker van de winnaar van vorig jaar Cafe de Zak over zal nemen is een groot vraagteken.

Poule A:
18. Ozgan T&O
19. RMA Techniek
20. Cafe De Zak

Het toernooi begint om 18.30 uur en eindigt rond 21.30 uur. Er zal op zes veldjes tegelijk gespeeld worden; elke team speelt 5 of 6 wedstrijden van 12 minuten.

Naast voetbal is er ook plaats voor muziek. DJ Arno zal dit onderdeel voor zijn rekening nemen.

Dit toernooi is alleen mogelijk dank zij een 25 tal vrijwilligers. De veldaanleggers voor de belijning; de wedstrijdleiding; de scheidsrechters en last but not least het barpersoneel. Zij allen zorgen er voor dat dit voetbal evenement op deze wijze gespeeld kan worden. Daarvoor onze hartelijke dank.

De organisatie is in handen van de Evenementen Commissie van de SV Nieuwdorp.
Voor vragen of opmerkingen over dit reglement kunnen jullie via de email contact opnemen met Bart Otte en/of Arne Pladdet:

T. Bart: 06 13958381/ E.: [email protected]
T. Arne: 06 33165354/E,:[email protected]