De jubileum boeken zijn binnen

5 januari 2023 11:00

Zojuist heeft Quierien Driedijk van de gelijknamige drukkerij de jubileum boeken gebracht. Het resultaat mag er zijn. 164 pagina's tekst en meer dan 250 foto's. Duizenden leden en oud leden staan hierop afgebeeld. Meer dan 50 verschillende medewerkers. Zaterdag om 16.00-17.00 uur kunnen de bestelde boeken opgehaald worden in de kantine.

De kosten van dit boek zijn 25 euro. Deze prijs is beduidend lager dan de kostprijs; maar mede door een mooie donatie van Zeeland Refinery kunnen we net boek zo goedkoop aanbieden.

Er zijn nu nog +/- 25 boeken over. Mensen die belangstellig hebben om een boek te kopen kunnen dit via een mailtje naar [email protected] latetn weten. Graag met 06 nummer erbij dan kan ik direct reageren.

Grt. Peter de Vos