UITNODIGING NIEUWJAARSRECEPTIE 7 JANUARI 2023

17 december 2022 11:45

Aan alle (oud) leden, supporters, vrijwilligers en sponsors van de SV Nieuwdorp.
Hierbij nodigen wij u uit om op zaterdag 7 januari 2023 om 17.00 uur aanwezig te zijn op onze Nieuwjaarsreceptie.
Tijdens deze receptie willen we u onder het genot van een hapje en een drankje vel geluk en voorspoed wensen.
Daarnaast zal het jubileumboek “80 jaar SV Nieuwdorp” gepresenteerd worden; de bijeenkomst zal afgesloten worden met een PUB Quiz.

We hopen dat u een boek gekocht heeft. Tijdens de Nieuwjaarsreceptie zullen alle bestelde boeken in ontvangst genomen kunnen worden.

We hopen u allemaal te zien.

Namens het bestuur,

Marius Priester ( voorzitter)

Peter de Winter ( secretaris)

Jan-Kees Duijnkerke ( penningmeester)

Voor meer informatie over het jubileumboek kunt u terecht bij Peter de Vos ( 06 53574172).

Bestellingen via: [email protected]. De voorraad is beperkt: OP=OP !