Nieuwdorp 2 - Walcheren 2

5 november 2014 22:30

Zaterdag 1 november 2014
Selectie: Leon, Nick M., Gert-Jan, Johan, Martien, Jeroen, Pieter d V.,
Pascal, Roderiek, Jurian, Ruud, Marius, Harm-Jan, Nick v E.

Vanmiddag de topper tegen Walcheren 2. Maar 1 wedstrijd verloren en ze hebben een goede ploeg. De aanvoerder is hun beste man.

Bram waarschuwt nog dat Nieuwdorp vanaf de aftrap scherp moet zijn. In de derde minuut een open kans voor Ruud, na een goede pass van Pascal. Dit had 1-0 moeten zijn maar hij schoot de bal naast het doel. Het spel ging heen en weer. Het was toch Nieuwdorp dat eerst scoorde. Met een halve omhaal maakte Jurian in de 23e minuut de 1-0. Dit was ook de ruststand. Na de rust in de 47e minuut scoorde Walcheren met een droge schuiver de gelijkmaker1-1. Het was Nieuwdorp die weer op voorsprong kwam. Op aangeven van Ruud scoort Roderiek de 2-1.

Walcheren kreeg kansen op de gelijkmaker. Een bal werd nog door Pieter van de lijn gehaald. Jurian kon de wedstrijd op slot gooien toen hij alleen op de keeper afging maar hij schoot naast.

Zo bleef het 2-1 voor Nieuwdorp.

Volgende week weer een topper. Uit tegen DFS  om 14.30 uur, de koploper.