35+ Voetbal nu ook bij de SV Nieuwdorp

10 augustus 2022 23:15

Vanaf volgend seizoen kan er ook onder de vlag van de SV Nieuwdorp in deze categorie in competitie verband tegen het bruine monster geschopt worden.

De KNVB heeft deze vorm van 7 tegen 7 voetbal sterk gepromoot. Het gevolg is dat er momenteel in diverse categorieën tientallen clubs mee willen doen.

Zo ook in Nieuwdorp. Diverse spelers hebben aangegeven dat ze hier aan mee willen doen. Omdat de wedstrijden op door de weekse dagen gespeeld worden is het ideaal voor personen-met-een-functie-op-zaterdag/zondag.

Veel vrijwilligers functies dienen op zaterdag te gebeuren. Zoals jeugdleiders, kantine personeel, trainers en begeleiders, bestuur, scheidsrechters, enz.

Behoort u tot één van deze categorieën en wilt u komen voetballen ?

Grijp dan uw kans. Neem dan contact op met onze secretaris Peter de Winter of leider Wesley Priester en sluit u aan bij de SV Nieuwdorp.

De meeste clubs willen graag hun thuis wedstrijden op vrijdag spelen; anderen ( waaronder Nieuwdorp) hebben gekozen om op donderdag te spelen.

De KNVB heeft niet voor iedere week een programma vastgesteld. In de periode tussen 15 september en 1 december staan 5 wedstrijden gepland. Dat is dus 1x per 2 weken.

Om het een en ander op de rails te krijgen organiseert de SV nieuwdorp op donderdag 15 september een 7 tegen 7 toernooi op het sportcomplex te Nieuwdorp.

De stand van zaken is nu dat er al 6 aanmeldingen zijn t.w. Wemeldinge, Zeelandia Middelburg, Patrijzen, Lewedorpse Boys, Apollo 69 en Nieuwdorp zelf.

Belangstelling om te komen voetballen ?

Neem dan contact op met Peter de Winter.

Een emailtje naar [email protected] is genoeg..