Gefeliciteerd!

13 juni 2022 23:45

80 jaar en nog steeds bruisend van energie. Dat is SV Nieuwdorp ten voeten uit. Natuurlijk moest dat gevierd worden op de Nieuwdorpse manier. Een grote feesttent stond op het parkeerterrein, voor de kleintjes waren er springkussens en de “ouderen” vonden elkaar op het terras voor het clubgebouw.

Ongetwijfeld werd er over het sportieve verleden met elkaar gesproken en zagen sommige aanwezigen elkaar na lange tijd weer, wat natuurlijk ook weer een reden was om herinneringen op te halen.

Tussendoor werd er ook nog gevoetbald. Niet door de huidige eerste selctie, want die hebben nog een klusje te klaren. Twee wedstrijden kon men aanschouwen, één tussen de dames van oud speelsters 2000-2022 en de dames van Nieuwdorp 2022.

Bij de mannen speelden oud Nieuwdorp 1 2000-2022 en een gelegenheidsteam tegen elkaar.

De uitslag van beide wedstrijden was niet belsngrijk, maar het plezier en fanatisme spatte wel van de wedstrijden af.

Omdat het weer ook zijn medewerking verleende aan deze dag, werd het een zeer gezellige middag, zodat de “verjaardag” een ware happening werd met toespraken van de voorzitter die onder andere speaker Co de Vos in het toch al schijnende zonnetje zette en een gouden microfoon overhandigde. De middag werd afgesloten met een BBQ.

’s Avonds werd het feest voortgezet in de grote feesttent. De DJ deed zijn uiterste best zodat de stemmming er goed in zat en menig drankje werd gedronken.

Het was een geslaagde verjaardag en ik denk dat het nog lang (vrolijk) onrustig bleef in Nieuwdorp.

Foto's René v/d Vliet