In memoriam

18 maart 2022 21:15

Enkele uren na het bijwonen van de voor hem zo belangrijke reünie van het Bataljon Zeeland is kalm en rustig Lau Baaijens op 96 jarige leeftijd overleden.

Lau was in de 50 er jaren een belangrijke pion in het elftal van Nieuwdorp 1. Lange tijd voerde hij samen met teamgenoten als Lou Traas, Arjaen La Grand, Leen Priester, Kees de Kok, enz. een felle strijd met Arnemuiden om het kampioenschap in de hoogste klasse van het zaterdag voetbal. Nieuwdorp kon 3x de kampioensvlag hijsen; Arnemuiden 4x.

Daarna werd Lou scheidsrechter. Ook dat deed Lau met veel enthousiasme en inzet.

Na zijn actieve carrière bleef Lau de SVN als supporter trouw volgen.

Bij deze condoleren we al zijn familieleden en wensen hen veel sterkte.

Wg.:
Het bestuur.