Patrijzen 1 - SV Nieuwdorp 1

7 maart 2022 22:00

Dinsdagavond om 19:30 uur werd de wedstrijd Patrijzen 1 - SV Nieuwdorp 1 gespeeld. Deze vond plaats op het Sportveld aan de Margrietstraat in Nieuwdorp. Rondom deze wedstrijd werd aandacht geschonken aan de situatie in Oekraïne. Dit leverde €360,- op. Dit zal ten goede komen van Giro 555.
Wij bedanken Patrijzen en alle bezoekers voor hun donatie.

Over de wedstrijd kunnen we kort zijn. De 3 punten gingen mee naar 's-Heerenhoek. Zij komen hiermee op gelijke hoogte met Luctor/Heinkenszand. Luctor heeft wel één wedstrijd minder gespeeld. Nieuwdorp zal vooral de punten moeten gaan pakken tegen de ploegen aan de rechterkant van de ranglijst.