Nieuwe bestuursleden

1 december 2021 23:30

Omdat er de afgelopen 2 weken geen bezwaren zijn binnen gekomen op de voordracht van Marius Priester en Jaap Kole is per 1 december 2021 Marius toegetreden als voorzitter en Jaap als interim algemeen bestuurslid van de SV Nieuwdorp.
Voor Marius is het zijn tweede termijn als voorzitter en ook Jaap heeft reeds vele jaren ervaring binnen het bestuur van de SV.

Een kleine introductie van beide toegetreden bestuursleden.

Jaap Kole is 68 jaar, gepensioneerd en getrouwd met Ria. Hij is 55 jaar lid van SVN en was actief voetballer tot zijn 43e.
Was 19 jaar bestuurslid van SVN en nadien nog eens 15 bestuurslid van de afdeling tennis van SVN waarvan de laatste 12 jaar als voorzitter. Naast deze functies is Jaap ook al die jaren vaak actief geweest bij allerlei activiteiten. De laatste 4 jaar als aanspreekpunt en regelaar van het klusteam op de vrijdagmorgen.
Buitenom de SVN heeft Jaap nog enkele bestuursfuncties elders bekleed.

Marius Priester is 67 jaar, gepensioneerd en alleenstaand. Is 58 jaar lid van SVN en was ook actief voetballer tot zijn 34e, Knieproblemen belemmerden een langer voetballeven.
Was 32 jaar bestuurslid van SVN, in die tijd heeft hij diverse functies gehad, de laatste 4 jaar als voorzitter. Ook hij is naast deze functies vaak actief geweest bij allerlei activiteiten.
Marius heeft buitenom de SVN nog bestuursfuncties en ook in het verleden nog diverse andere elders gehad.

Met vriendelijke groet
Namens bestuur SV Nieuwdorp