Vrienden- en vriendinnetjes voetbalmorgen zaterdag 8 mei

4 mei 2021 0:15

De jaarlijkse aanwas van nieuwe leden, voornamelijk in de categorie t/m 12 jaar, zorgt bij veel verenigingen voor een stevig fundament onder de club. Zo ook binnen onze jeugdvoetbal SJO Lebo/SVN/VVB. Daarom organiseren we op zaterdag 8 mei (van 09.30 uur - 12.00 uur) een Oranjefestival voor zowel leden als niet-leden in de leeftijd 5 t/m 12 jaar.

Met de jonge meiden en jongens organiseren we  een gaaf “Oranje”-evenement! Een voetbalmorgen vol met “Oranje”-voetbalplezier waarin alle aanwezige jongens en meiden zelf gaan ‘Voetballen als Oranje’. Iedereen vanuit Lewedorp / Nieuwdorp/Borssele is welkom op het sportpark Lewedorp aan de Korenweg. Voor al onze jeugdleden: neem je vriend of vriendin mee, en laat hun kennis maken met het voetbal. Doe je sportkleren aan met voetbal- of sportschoenen. Verdere informatie: klik hier. Aanmelden is wel handig, maar ben je dit vergeten: kom toch! Tot zaterdag 8 mei, inloop vanaf 09.15 uur.

Let op: helaas zijn ouders nog niet welkom op het sportveld als toeschouwer, maar de kinderen zijn in goede handen van onze trainers. Ophalen tussen 12.00 uur en 12.15 uur.